De Koekoek lifestyle en wonen


Ik bent altijd erg blij met de vaste samenwerking met De Koekoek lifestyle wonen. Zij weten hoe belangrijk de kracht van professionele bedrijfsfotografie is. Daarom gaan we regelmatig samen op pad naar mooie locaties om de nieuwste collectie vast te leggen. Natuurlijk maken we er altijd weer een feestje van! 🥂



Bij de bedrijfsfotografie let ik altijd op de sfeer die we samen neer willen zetten. De uitstraling van een bedrijf trekt altijd nieuwe klanten en volgers aan. Laat zien wie je bent en wat je uit wilt stralen als bedrijf. Door middel van de juiste bedrijfsfotografie vertel ik het verhaal van je bedrijf. Klanten willen graag een kijkje achter de schermen. Je straalt vertrouwen uit en trekt ermee de juiste doelgroep aan.

Na de fotoshoot kies ik de mooiste foto's uit en bewerk ze op een professionele manier. De klant krijgt d.m.v. een inlogcode toegang tot een persoonlijke beeldbank, zodat er een eigen keuze is uit deze beeldbank.
Wil jij ook geschikte foto's voor de branding van je bedrijf? Dat kan een losse fotoshoot zijn, maar ook in een abonnementsvorm. Zo heb je altijd de juiste content op voorraad!

© - Majella Fotografie & Webstyling - Alle rechten voorbehouden. Disclaimer - Privacyverklaring