Zichtbaar in beeld

Ik help ondernemers zichtbaar stralen door sprankelende sfeerbeelden te combineren met communicatie en marketing.

Het liefst werk ik een totaalpakket uit. Dat bestaat bijvoorbeeld uit het ontwikkelen van een huisstijl, het creëren van een contentstrategie en het realiseren van een nieuwe website.

Zo ontvang je als klant altijd een unieke uitstraling om nóg beter de juiste doelgroep te bereiken. Met als gevolg meer klanten en omzet!

Zichtbaar in beeld

Ik help ondernemers zichtbaar stralen door het maken van sprankelende
sfeerbeelden.

Het liefst werk ik een totaalpakket uit. Dat bestaat bijvoorbeeld uit het
ontwikkelen van een huisstijl, het creeeren van een contentstrategie en het
realiseren van een nieuwe website.

Kortom, alles wat je als ondernemer nodig hebt om te communiceren!

Bedrijfsfotografie

Fotografie die perfect aansluit op jouw doelgroep. Creëer je eigen beeldbank en beschik ten alle tijden over passende afbeeldingen!

Marketing

Kun jij wel wat ondersteuning gebruiken op het gebied van marketing, Social media of het presenteren van een indrukwekkende flyer?

Webdesign

Een technisch goed werkende website in combinatie met de juiste sfeerbeelden zorgt altijd voor een onderscheidende uitstraling én voor een beter bereik van je ideale klant!

Vormgeving

Je huisstijl is meer dan alleen een logo. Het is de vertaling van de identiteit van jouw bedrijf in alle communicatiemiddelen

Marketingondersteuning

Marketingondersteuning

Kun jij wel wat ondersteuning gebruiken op het gebied van marketing, Social media of het presenteren van een indrukwekkende flyer? Maak dan gebruik van flexibele uren in de vorm van een strippenkaart. De strippenkaart bevat een tegoed voor een aantal uren te besteden aan bijvoorbeeld grafische vormgeving, online marketing en content voor je Socials.

Laatste nieuws

Zo krijg je meer waardevolle "likes" op Facebook

Deze optie laten (nog) veel ondernemers liggen. Jammer, want je kunt meer oprechte "likes" op je zakelijke Facebookpagina krijgen.

Je wilt graag meer ideale klanten op je zakelijke Facebookpagina. Niet allemaal "likes" waarvan je weet dat ze je geen zaken met je gaan doen. Dat zijn de likes die je win-acties opgeleverd hebben...je hebt er niets aan:(

Als je een bericht hebt geplaatst op je zakelijke Facebookpagina waarop mensen een duimpje, een hartje of een emoticon (=like) bij hebben achtergelaten dan betekent dit dat ze je bericht interessant vinden. 
Klik je op de de "likes" bij je bericht, dan krijg je een lijstje op je beeldscherm. Hierop zie je of de mensen je pagina al "liken" of dat je ze kunt uitnodigen. 

Ik zeg DOEN! 
Nodig ze altijd uit! Zij zijn immers oprecht geïnteresseerd in je bericht? Dus nieuwe potentiele klanten en je Facebookpagina krijgt meer aandacht.

Wil je meer van deze tips die andere ondernemers (nog) niet weten?

Meld je dan aan voor de Workshop Facebookmarketing in Burgum. Op vrijdag 17 februari a.s. of op woensdag 1 maart a.s. van 9:00-11:30. Je neemt dan je laptop mee zodat we meteen aan de slag gaan met jouw zakelijke Facebookpagina. Meer weten? Kijk snel op het tabblad "Workshop".





Reviews van klanten

© - Majella Fotografie & Webstyling - Alle rechten voorbehouden. Disclaimer - Privacyverklaring